محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

Google Picasa

 

آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون می باشد؟ عکس هایی که از روی سی دی ها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است، Google Picasa پیکاسا این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید.هر بار که Picasa را اجرا می کنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب می کند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی می کند. شما از طریق پیکاسا می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.
Web Albums قابلیت جدیدی است که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما می توانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکس های آن ها را نیز ذخیره کنید. جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید…



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Ashampoo  دانلود نرم افزار عكسبرداری از محيط ويندوز Ashampoo Snap 7 0 3Ashampoo Snap 7.0.3 این نرم افزار یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه ضبط هر گونه تصویری است که در مانیتور کامپیوتر شما به نمایش در می آید. در واقع شما می توانید از این نرم افزار برای تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارها، فیلم ها، بازی ها و … استفاده کنید. همچنین شما می توانید از این برنامه برای ساخت فیلم های آموزشی نیز استفاده کنید به طوری که پس از ضبط فیلم از محیط مورد نظر خود با استفاده از ابزارهای ادیت فیلم برنامه اقدام به ویرایش آن کنید. در قسمت ادیت این برنامه شما قادرید تا صدای خود را به فیلم اضافه کنید و یا متن دلخواهتان را برای درک بهتر فیلم در گوشه ای از تصویر قرار دهید علاوه بر این میتوانید عکس، لوگو و فایل های گرافیکی و نیز فایل های فلش و هر فایل مالتی مدیا دیگری را به فیلم مورد نظرتان اضافه نمایید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان توقف موقت در حین ضبط فیلم اشاره کرد که این امکان فرصت کافی برای آماده سازی صحنه بعدی را فراهم میسازد و شما پس از آماده سازی صحنه جدید می توانید مجددآ ضبط فیلم را از سر بگیرید.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان ضبط صدا در هنگام ضبط فیلم و اضافه کردن آن به فیلم ضبط شده ، پشتیبانی از زبان فارسی و… اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

XARA Photo And Graphic Designer 2013 v8.1.3.23942 www.MihanDownload.com  دانلود Xara Photo and Graphic Designer 9.2.3.29638 نرم افزار طراحی و ترسیم طراحی

 

 

Xara Photo And Graphic Designer یکی از بهترین نرم افزار های گرافیکی است که توسط کمپانی MAGIX ساخته شده است.توسط این نرم افزار کاربران می توانند تصاویر مورد نیاز برای وبسایت ها،کار های تبلیغاتی،انیمیشن ها و… را در فرمت های مختلف منجمله وکتور طراحی نمایند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.کار طراحی تصاویر و لوگو در این نرم افزار بسیار آسان می باشد و کاربران در هر سطح دانش،می توانند توسط این نرم افزار،تصاویر با کیفیت خارق العاده ای طراحی نمایند.نرم افزار دارای ابزار هایی مانند transparency, shadows برای ایجاد افکت های مختلف بر روی تصاویر است و کاربران می توانند تصاویر طراحی شده را تا 25,000% بزرگنمایی کنند. تصاویر تولیده با این نرم افزار با حجم بسیار کمتر نسبت به نمونه ی تولیدی در فتوشاپ می باشد.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

DxO Optics Pro

DxO Optics Pro 8.3.0 Build 278 Elite نرم افزاری حرفه ای جهت کار با عکس و افزایش کیفیت تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود کیفیت تصاویر خود را بالا ببرید . این نرم افزار با استفاده از انالیز لنز دوربین شما کیفیت تصویر را افزایش می دهد. فرقی نمیکند فردی اماتور یا حرفه ای باشید کار با این نرم افزار آسان و راحت می باشد و میتواند رضایت شما را جلب نماید. این نرم افزار با دارا بودن بهترین تنظیمات و بهترین ابزار زیبایترین و بهترین کیفیت وضوح را در تصاویر به شما می دهد. شما میتوانید تصاویر خود را بصورت یک دنیای واقعی ضبط نمائید چیزی که حتی با دوربین های تجاری نیز امکان پذیر نمی باشد! از قابلیت های این نرم افزار پشتیبانی از دو فرمت معروف  jpg و RAW تصاویر می باشد. اپتیک این نرم افزار با دار بودن ابزار پیشرفته تنظیمات کنتراست و رنگ برای میاقبله با سخت ترین شرایط نوری بهترین قابلیت ها را به شما ارائه می دهد. از قابلیت های این نرم افزار قابلیت پردازش دسته ای تصاویر ، امکان تنظیم دستی تنظیمات ، تنظیم کیفیت تصاویر بر اساس دوربین و لنز ان ، تنظیمات حرفه ای کنتراست روشنائی و وضوح و ... می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 37525
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین